សំណួរដែលបានសួរញឹកញាប់ជាងគេ
ចូលគណនី
តើអ្វីទៅគឺជាសេវាកម្ម PRUServices ថ្មី?
សេវាកម្ម PRUServices ថ្មី អាចឱ្យលោកអ្នកមានភាពងាយស្រួលក្នុងការចូលទៅកាន់បណ្ណសន្យារ៉ាប់រងអ្នក តាមរយៈគ្រប់កម្មវិធីផ្សេងៗដូចជា Google Chrome, Microsoft Edge, Safari, Firefox ជាដើម តាមរយៈទូរស័ព្ទដៃ ឬកុំព្យូទ័រ។ ចុចទីនេះដើម្បីចូលទៅកាន់គេហទំព័រនោះ។
តើខ្ញុំអាចបង្កើតគណនី PRUServices បានដោយរបៀបណា?
ប្រសិនបើលោកអ្នកបានគណនី Pulse ពីមុនរួចហើយ លោកអ្នកអាចប្រើព័ត៌មាននោះ ដើម្បីចូលទៅកាន់គេហទំព័រ PRUServices រួចជាស្រេច ។
ប្រសិនបើគណនីPulse លោកអ្នកបានបង្កើតឡើងដោយប្រើប្រាស់គណនីហ្វេសប៊ុក ឬ Google លោកអ្នកតម្រូវអោយបង្កើតគណនី PRUServices ថ្មីដោយប្រើប្រាស់អ៊ីម៉ែលខុសពីគណនីចាស់។
ប្រសិនបើលោកអ្នកមិនមានគណនី Pulse ពីមុនទេ លោកអ្នកអាចបង្កើតគណនី PRUServices ដោយប្រើប្រាស់អ៊ីម៉ែលត្រឹមត្រូវមួយ។ លេខកូដសំងាត់ (OTP) នឹងផ្ញើទៅកាន់អ៊ីមែលរបស់លោកអ្នកដើម្បីធ្វើការបញ្ជាក់។ បញ្ចូលលេខកូដសំងាត់ប្រើប្រាស់បានតែម្តងចូល និងធ្វើតាមការណែនាំដើម្បីបង្កើតលេខកូដសំងាត់ផ្ទាល់ខ្លួនមុននឹងបញ្ចប់ការបង្កើតគណនី។
ខ្ញុំមានគណនីចាស់នៃ PRUServices នៅលើ Pulse ដែលបានចុះឈ្មោះតាមរយៈហ្វេសប៊ុក ឬ Google ។ តើខ្ញុំអាចប្រើព័ត៌មានចុះឈ្មោះនោះនៅលើគេហទំព័រ PRUServices បានទេ?
លោកអ្នកមិនអាចប្រើគណនីចាស់ Pulse ដែលបានបង្កើតឡើងតាមរយៈគណនី ហ្វេសប៊ុក ឬ Google សម្រាប់ គេហទំព័រ PRUServices បានទេ។
លោកអ្នកត្រូវបង្កើតគណនីថ្មី ដោយប្រើប្រាស់អ៊ីម៉ែលខុសពីគណនីចាស់ សម្រាប់គេហទំព័រ PRUServices ។
ខ្ញុំមានគណនីចាស់នៃ PRUServices នៅលើ Pulse ។ តើនឹងមានរឿងអ្វីកើតឡើងទៅលើបណ្ណសន្យារ៉ាប់រងប៉ុច្ចុប្បន្នដែលបានភ្ជាប់ទៅនឹង PRUServices នៅលើ Pulse ?
បណ្ណសន្យារ៉ាប់រង របស់អ្នកដែលបានភ្ជាប់ក្នុង Pulse កន្លងមកនឹងមិនមាន បច្ចុប្បន្នភាពនៅលើគេហទំព័រ PRUServices ឡើយ។
លោកអ្នកតម្រូវឱ្យភ្ជាប់បណ្ណសន្យារ៉ាប់រងទាំងនោះក្នុងគេហទំព័រ PRUServices ជាថ្មីម្តងទៀត។
តើខ្ញុំអាចចូលប្រើប្រាស់សេវាកម្ម PRUServices គ្រប់ពេលវេលា គ្រប់ទីកន្លែងបានទេ?
លោកអ្នកអាចចូលប្រើប្រាស់គណនី PRUServices ជាមួយទូរស៏ព្ទដៃ ឬកុំព្យូទ័រ 24/7 បាន។ លោកអ្នកអាចចូលប្រើប្រាស់វាបានគ្រប់ទីកន្លែង លើកលែងតែប្រទេសដែលមានហានិភ័យខ្ពស់ទាំងនេះ៖
- គុយបា
- អ៊ីរ៉ង់
- កូរ៉េខាងជើង
- ស៊ីរី
- រ៉ូស៊ី
- អ៊ុយក្រែន
- ចិន
- តួគី
- ប្រ៊េស៊ីល
- បង់ក្លាដេស
- ប៉ាគីស្ថាន
- ឥណ្ឌា
- ណេប៉ាល់
- រ៉ូម៉ានី
- អាហ្វហ្គានីស្ថាន
- ជប៉ុន
តើខ្ញុំអាចភ្ជាប់បណ្ណសន្យារ៉ាប់រងច្រើនជាងមួយ នៅលើគេហទំព័រ PRUServices បានទេ?
លោកអ្នកអាចភ្ជាប់បណ្ណសន្យារ៉ាប់រងច្រើនជាងមួយនៅលើគេហទំព័រ PRUServices បាន។ នៅទំព័រដំបូង មានជម្រើសមួយសម្រាប់បន្ថែម និងធ្វើបច្ចុប្បន្ន ភាពភ្ជាប់បណ្ណសន្យារ៉ាប់រង។
ខ្ញុំអាចភ្ជាប់បណ្ណសន្យារ៉ាប់រងមួយណាក៏បានមែនទេ?
បន្ទាប់លោកអ្នកអាចភ្ជាប់បណ្ណសន្យារ៉ាប់រង នោះរាល់កញ្ចប់បណ្ណសន្យារ៉ាប់រងរបស់លោកអ្នកមាននឹងតភ្ជាប់ដោយស្វ័យប្រវត្តិផងដែរ
នាពេលថ្មីៗនេះ ខ្ញុំបានផ្លាស់ប្តូរអាសយដ្ធានអ៊ីមែលតាមរយៈភ្នាក់ងារ ឬភ្នាក់ងារបម្រើសេវាកម្មអតិថិជន។ តើខ្ញុំអាចភ្ជាប់បណ្ណសន្យារ៉ាប់រងដោយប្រើប្រាស់អ៊ីមែលថ្មី និងទទួលបានលេខកូដសំងាត់ OTP ទេ?
ប្រសិនបើលោកអ្នកទើបតែផ្លាស់ប្តូរអាសយដ្ធានអ៊ីមែលតាមរយៈភ្នាក់ងាររបស់អ្នក ឬភ្នាក់ងារបម្រើអតិថិជនរបស់យើងខ្ញុំ លោកអ្នកអាចភ្ជាប់បណ្ណសន្យារ៉ាប់រងនៅលើ PRUServices ថ្មីដោយប្រើប្រាស់អ៊ីមែលដែលបានធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពនៅគ្រប់ថ្ងៃធ្វើការ។
តើខ្ញុំគួរទាក់ទងទៅនរណា ប្រសិនបើខ្ញុំត្រូវការជំនួយជាមួយ PRUServices?
សម្រាប់ជំនួយនានា សូមទាក់ទងមកកាន់ភ្នាក់ងារបម្រើអតិថិជនយើងខ្ញុំតាមរយៈ
លេខទូរស័ព្ទ៖ 023 964 222
ឥតគិតថ្លៃ៖ 1800-212 223
អ៊ីមែល៖ info@prudential.com.kh
ប្រតិបត្តិការ
តើពេលណាទើបព័ត៌មានដែលបានធ្វើប៉ុច្ចុប្បន្នភាពរួចមាននៅលើ PRUServices?
ព័ត៌មានរបស់លោកអ្នកនឹងធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពភ្លាមៗបន្ទាប់ពីសំណើររបស់លោកអ្នកត្រូវបានស្នើសុំ។
តើអ្វីទៅគឺជាការ បង់បុព្វលាភ?
តាមរយៈ "បង់បុព្វលាភ" នៅលើគេហទំព័រ PRUServices ម្ចាស់បណ្ណសន្យារ៉ាប់រងអាចធ្វើការបង់ប្រាក់លើបណ្ណសន្យាបានដោយងាយស្រួល តាមរយៈ ABA, ACLEDA, Wing ។
តើមានរឿងអ្វីកើតឡើងចំពោះបណ្ណសន្យារ៉ាប់រងដែលបានបោះបង់?
លោកអ្នកអាចនឹងនៅតែពិនិត្យមើលបណ្ណសន្យារ៉ាប់រងនៅលើគេហទំព័រ PRUServices ប៉ុន្តែចំពោះប្រតិបត្តិការនានានឹងមិនអាចពិនិត្យបានទៀតឡើយ។
ផ្សេងៗ
តើព័ត៌មានបណ្ណសន្យារ៉ាប់រងបែបណាដែលខ្ញុំអាចពិនិត្យបាននៅលើ PRUServices?
លោកអ្នកអាចពិនិត្យព័ត៌មានលម្អិតដែលបានចុះឈ្មោះ លេខបណ្ណសន្យារ៉ាប់រង ការការពារពីធានារ៉ាប់រង រយៈពេលបង់ប្រាក់ អត្ថប្រយោជន៍ហិរញ្ញវត្ថុ និងព័ត៌មានលម្អិតភ្នាក់ងារធានារ៉ាប់រង (ឈ្មោះភ្នាក់ងារ អ៊ីមែល លេខទូរស័ព្ទ និងអ្នកទទួលផលផ្សេងៗ)។